RSS Feeds

luni, 7 iunie 2010

Lucescu pleaca daca nu califica nationala la Euro

Razvan Lucescu a anuntat ca va demisiona din postul de selectioner al Romaniei daca nu va reusi sa califice echipa la Campionatul European din 2012.

"Eu sunt aici antrenorul echipei nationale, numit anul trecut cu obiectivul de ma califica la Campionatul European. Pana atunci voi lupta din toate puterile sa obtinem aceasta calificare.

Am mare incredere in cei pe care ii aleg pentru ca stiu de ce ii aleg. Aceasta pasiune a mea m-a impins sa trec prin momente dificile, dar intotdeauna mi-am indeplinit obiectivele. In momentul in care nu voi reusi, voi pleca", a declarat Lucescu la GSpTV.Concluzia lui Lucescu: Cu Ucraina am jucat foarte bine.

Intrebat daca va astepta sa fie demis sau va pleca singur in cazul ratarii obiectivului, selectionerul a spus ca este stapan pe propriul destin, insa a precizat ca va discuta cu Ionut Lupescu si Mircea Sandu.

"Destinul meu este in mainile mele si singurii cu care discut despre acest lucru sunt Ionut Lupescu si Mircea Sandu", a mai spus Lucescu.
Sursa: Ziare.com

1 comments:

Obodai spunea...

http://www.easy-share.com/1910849016/Referate.rar