RSS Feeds

marți, 6 aprilie 2010

Obodai: Weekly All Time Top 10 Songs 6 aprilie - 12 aprilie

Vazand pe diverse siteuri de muzica, reviste, posturi tv o gramada de topuri muzicale care mi se par tampenii curate, m-am gandit sa-mi faci si eu propriul top.
Topul v-a aparea in fiecare zi de marti, nu va fi unul exagerat, adica sa iau cele mai bune piese "all time" si sa fac topuri numai cu acelea, nu, topul va consta in melodiile care imi atrag atentia in perioada respectiva.
El se va baza pe toate genurile de muzica, iar data aparitiei melodiei nu conteaza, deoarece pentru mine nu exista melodii vechi sau noi, ci melodii bune si proaste. Iar topul nu va avea doua piese de la o trupa in acelasi timp.
Daca aveti sugestii sau ceva de spus puteti sa ma contactati sau sa lasati un comentariu.

*apasati pe numele melodiei pe care doriti sa o ascultati