RSS Feeds

marți, 6 aprilie 2010

Orange + criza = miscarea eco

Domnii de la Orange cred ca au adoptat un program eco, gandindu-ne mai bine Orange suna putin eco ca nume. Revenind, de cateva luni nu am mai primit factura Orange si a trebuit sa ma deplasez pana la sediul central sa platesc, eu care ma duceam la posta care este la 1 min de mine. Evident mi-a fost o lene groaznica, am si depasit termenul pana mi-am facut curaj sa ma duc.
Prima si a doua data am zis ca poate e o eroare a celui care le livreaza, dar a treia oara am intrebat-o pe doamna casierita si mi-a zis cu ochelarii atarnati pe varfu' nasului: "Facturile se gasesc in varianta electronica pe site-ul Orange".
Aici vin mai multe intrebari odata cu raspunsul ei... Orange e chiar eco si nu mai vrea sa consume atata hartie pe facturile noastre ?
Sau si-au dat seama ca pierd o suma minuscula pentru fabricarea si expedierea acestora incat si-au zis ca e criza si au motiv daca ii acuza cineva?
Sau au vrut sa ma oftice pe mine si sa ma trimita in fiecare zi de 26 sa platesc factura tocmai in centru? Oricum am nevoie de miscare, nu am mai facut sport din generala. E si aici o chestie... domnii de la Orange s-au gandit la sanatatea noastra, sa mai facem si noi miscare pana la sediul lor central, decat sa ne miscam curu' pana la posta sau orice alt mijloc de achitare a facturii neelectronice. Senzational!
E bine ca mi-a expirat abonamentul luna trecuta, dar oricum imi voi face unul cu mai multe minute si stresez lumea la cap, ca si ea pe mine ma streseaza cu apelurile la 12 dimineatza cand visez ca sunt Sebastian Bach si ma scoala la realitate.
Abonati-va la Orange, e foarte tare, ai multe avantaje, fara taxa de miscare si cea eco! Uite si un slogan : " Esti Orange, esti Eco", sau " Orange pune Romania in miscare".