"Imnul" va putea fi vizionat incepand de joi pe posturile nationale de televiziune si pe retelele sociale dedicate Zilei Barbatului .
Noul spot pune in scena situatii tipice din viata barbatilor si urmareste sa creioneze cateva din tipologiile masculine: "bautorii de apa cu hamei", "iubitorii de animale bine preparate", "activistii miscarii anti-broccoli", "antrenorii-amatori", "iubitorii de frumos".
Spotul TV vorbeste direct despre lucrurile ce ii leaga pe barbati, despre regulile si pasiunile lor, despre ceea ce ii aduce impreuna si ii leaga ca grup de prieteni, potrivit unui comunicat remis Ziare.com.
"Ne onoreaza faptul ca Ziua Barbatului este astazi mai mult decat o intiativa de brand - asta ne-am dorit de la inceput. Si am reusit! Am facut din Ziua Barbatului o sarbatoare consacrata, pe care o asteapta si o celebreaza toti barbatii din Romania.
Astazi, ziua de 5 mai in care sarbatorim Ziua Barbatului este un fenomen social, un manifest pentru masculinitate si totodata o performanta unica pentru un brand de pe piata de FMCG din Romania", a declarat Mihai Ghyka, presedinte Bergenbier S.A.
Cum suna imnul barbatilor? Iata o parte din el:
"Cei care stiu ca broccoli nu poate fi mancare,
Si nu citesc instructiuni de asamblare,
Cei care vad mai bine ca arbitrii orice faza,
Cei care doar in grup se hidrateaza,
Cei care se declara iubitori de animale,
Cei care isi gasesc oricand un plan de evadare...
Ooooooooo... veniti acum!
E Ziua Barbatului!"
Sursa: Ziare.com
0 comments:
Trimiteți un comentariu